Misyon ve Vizyonumuz
ULU ZİRVE GIDA
MİSYONUMUZ
Hizmet verdiğimiz sektörde nitelikli ve uzman personeli ile koşulsuz memnuniyetini hedef almak, yönetmelikler doğrultusunda etik değerlerden ödün vermeden en gelişmiş standartlara uygun hizmeti vermek, Kalite Yönetim Sistemini uygulamak ve uygulamadaki etkinliğini sürekli iyileştirmek, Ulu Zirve Gıda olarak sorumluluğumuzdur.
İş çeşitlerimiz, çözümlerimiz ve yüksek iş ahlakımız ile müşterilerin ve çalışanların ilk tercihi olmak, yüksek standartlı ve kaliteli hizmet vererek müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak, bilgi çağının getirdiği yeni ve kaçınılmaz gerçekler doğrultusunda çözüm ortağı kimliği ile, işletmelerin ihtiyaçlarına görerek bakmak ve anlayarak çözmek için Tesis Yönetimi ve Danışmanlık Hizmetleri’mizi ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara ve standartlara bağlı olarak gerçekleştirmek en önemli misyonlarımız arasındadır.
Bu bağlamda diğer misyonlarımız;
- Önceliğimiz her zaman insan ve yaşam
- Çevre, insan haklarına ve yasalara saygı
- Güvenilirlik
- Çağdaşlık ve bilimsellik
- Her zaman ulaşılabilen ve sürekli hizmet
- Çevresel Bilinç
- Devamlılık
- Yenilikçi, sürekli modernleşmeye açıklıktır.
VİZYONUMUZ
Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti ile hizmet sektöründe, üretilen yenilikçi proje ve araştırmalara öncülük eden, küresel görünürlüğü ve saygınlığı olan Türkiye'de örnek şirket olmak,
Ticari şirketlerimizde ve üretim tesislerimizin tüm dünyadaki rakipleri ile teknoloji ve verimlilik açısından rekabet edebilen akıllı bir yapı oluşturarak uluslararası pazarda yön gösterici konumda var olmak.
- Ulu Zirve Gıda olarak tüm çalışanlarımızın katılım ve gayreti ile paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için hizmetler gerçekleştirmek,
- Ürünlerimizi, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalitede, kaynaklarını verimli kullanarak sunmak,
- Kalitede standardizasyonu sağlamak,
- Teknolojik gelişmeleri ve yenilikleri sürekli takip ederek, yeni ürünler sunmak,
- Yaratıcılığı teşvik etmek ve bilgi birikimini her alanda eğitimlerle desteklemek,
- Kalite bilincini arttırmak ve tüm yönetici ve çalışanları kaliteden ve her alanda verimlilikten sorumlu tutmak,
- Çevresel faktörleri ve iş güvenliği kurallarını göz önünde bulundurarak kalite yönetim sistemi şartlarına uymak ve iyileştirmeyi sağlamak,
- Kalite standartlarımızı en yüksek değerlerde tutarak ve yasal gereklilikleri yerine getirerek, uluslararası ve ulusal standartlara uygun ürünler sunarak sektörde öncü olmak,
- Mevzuatlar çerçevesinde gerek çalışanlarımızın gerekse yararlanıcılarımızın memnuniyetini en yüksek seviyeye taşımak,
- Çalışanlarımızın, sunduğu ürün kalitesini arttırıcı ve kişisel becerilerini geliştirici eğitimler almalarını sağlamak,
- Müşteri ihtiyaçlarını ve uygulanabilir birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak karşılanacağını sağlamak,
- Ürün sunumunu ve uygunluğunu etkileyebilecek risk ve fırsatlar ile müşteri memnuniyetinin artırılması sağlamak,
- Müşteri memnuniyetinin artırılmasını ve sürdürülmesini sağlamak,
- Toplam kaliteye en ekonomik, en hızlı ve en kısa yoldan ulaşarak tüm kesimlerin güvenini kazanmak ve bunu sürdürebilmek ve iyileştirmek hepimizin en önemli görevidir.